استقلال خوزستان و پدیده مشهد به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند

تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان به نتیجه تساوی دو بر دو […]

تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان به نتیجه تساوی دو بر دو رسیدند.

در این بازی ابتدا شاگردان ویسی در آخرین دقیقه از نیمه نخست توسط میثم دورقی و ارسال تاوادزه به گل رسیدند تا اهوازی‌ها با پیروزی تک گله به رختکن بروند. اما با شروع نیمه دوم، پدیده برای جبران گل خورده سراپا حمله شد و توانست در دقیقه ۵۷ با سانتر خلعتبری و ضربه سر محمدرضا خانزاده به گل تساوی برسد.سومین گل بازی نیز توسط پدیده به ثمر رسید و این‌بار حسین مهران با ضربه سر تیمش را با نتیجه دو بر یک پیش انداخت. اما این پایان کار نبود و در شرایطی مشهدی‌ها حملات متعددی روی دورازه حریف خود تدارک می‌دیدند، یوسف دلفی موفق شد بازی را برای استقلال خوزستان به تساوی بکشاند.از جمله حواشی این بازی می‌توان به اخراج بهمن روشنایی سرپرست و بهروز مکوندی مربی استقلال خوزستان به دلیل اعتراض شدید به گروه داوری اشاره کرد.پدیده مشهد با نتیجه‌ای که مقابل استقلال خوزستان کسب کرد پنج امتیازی شد و به رده پنجم جدول رسید. اهوازی‌ها نیز با پنج امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند.