تقدیر فرماندار اهواز از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز روز یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه سلطانمحمد رضوانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از اعضای کمیسیون کارگری شهرستان ، با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از مدیرعامل و کارگران این شرکت تقدیر کرد. به گزارش روابط […]

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز روز یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه سلطانمحمد رضوانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و تعدادی از اعضای کمیسیون کارگری شهرستان ، با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از مدیرعامل و کارگران این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز،  فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت افزود: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می کنیم.

موالی زاده افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش برجسته ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستاهای همجوار تاسیسات نفتی گام های مثبتی برداشته است.