آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز بمناسبت روز جهانی صنعت برق و کار و کارگر

شیاری: همزمان با فرارسیدن روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز که در سال ۱۴۰۲ بنحو شایسته ای در امر خدمت رسانی به مردم شریف کلانشهر اهواز اهتمام فراوان داشته بودن با اهدا لوح، تندیس و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد. به گزارش روابط عمومی شرکت […]

شیاری: همزمان با فرارسیدن روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز که در سال ۱۴۰۲ بنحو شایسته ای در امر خدمت رسانی به مردم شریف کلانشهر اهواز اهتمام فراوان داشته بودن با اهدا لوح، تندیس و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، همزمان با روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، آئین تجلیل از کارگران نمونه این شرکت امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.
عبدالحمید عباس شیاری ضمن تبریک روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر در این باره گفت: کار کردن در مجموعه برق بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و تلاشگران برق اهواز با زحمت فراوان و بصورت شبانه روزی بدنبال تامین برق مطمئن و پایدار بوده و خود را خادم مردم می دانند.
وی در ادامه افزود: تولید برق با سختی فراوان در نیروگاه ها تولید شده و پس از اجرای فرایند انتقال وارد شبکه توزیع گردیده و براساس میزان تقاضا نسبت توزیع برق اقدام لازم صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه بیان داشت: جلب رضایت مندی شهروندان جز اولویت های اصلی مجموعه این شرکت می باشد که امیدواریم در تابستان پیش رو با همسو و همراه کردن مردم و جلب مشارکت عمومی در زمینه صرفه جویی حداکثری، کنترل مصارف خود، بتوانیم علاوه بر تامین رفاه و آسایش عمومی جامعه، بتوانیم در حوزه تولید نیز شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتری باشیم.
شیاری گفت: ما امروز در اینجا جمع شده این تا

در ادامه این مراسم احمد موالی زاده فرماندار شهرستان اهواز با حضور در آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز گفت: تلاش شما کارگران صنعت برق بصورت شبانه روزی باعث شده که ما در تابستان سال گذشته لحظه ای شاهد خاموشی نباشیم که این امر بسیار با اهمیت و نشانه زحمات شما عزیزان می باشد.

وی در ادامه افزود: کارگر دارای جایگاه بسیار رفیعی در جامعه می باشد، چون دین ما، پیامبر (ص) ما و ائمه اطهار علیه السلام برای ما احادیثی بسیار گرانقدری را در خصوص اجر کارگر و شأن و‌ منزلت کارگر برای ما گذاشته اند،کلا در دین اسلام کارگر یک اجرا و جایگاه رفیعی دارد که ما باید آن احادیث را الگو و نصب العین خود قرار بدهیم.

فرماندار تصریح کرد: نگاه ما به کار کارگری بدین گونه است که جهاد فی سبیل الله می باشد پیامبر ص ما دست کارگر را می بویسد، ولی در نظام غربی، نگاه به کارگر را بعنوان یک ابزار نگاه می بینند و خدا را شکر در نظام مقدس اسلامی کارگر دارای آجر و منزلت بالایی می باشد.

احمد موالی زاده بیان داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری شعار سال را بنام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردنداین را به شما بگویم، شاه کلید حل اقتصاد چنین الگویی بودیم ، غربی ها این الگو را، اقتصاد آزاد می نامند، ولی ما این نوع از الگوی را متعالی تر می دانیم.

وی در ادامه افزود: یکی از دلایل بحرانی نشدن کشور چین در زمان بروز بحران اقتصادی در جهان و حتی کشور ما، ناشی از نفتبود ولی کشور چین با برنامه ریزی در زمینه اقتصاد مقاومتی که از قبل آنرا با اجرای مشارکت مردم در اقتصاد فعال نموده بود کمتر متاثر شد و امسال با شعار و هدفی که تعریف نمودند امیدواریم بتوانیم این هدف مهم را در کشور محقق نماییم.
در پایان این مراسم از تعداد ۴۷ کارگر نمونه با اهدا لوح و تندیس و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد.