آیین تجلیل از برترین های لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خوزستان برگزار شد

 با حضور رییس فدارسیون فوتبال کشور آیین تجلیل از برترین های لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان خوزستان برگزار شد. این آیین عصر پنجشنبه با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور، پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در شهرک نفت […]

 با حضور رییس فدارسیون فوتبال کشور آیین تجلیل از برترین های لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان خوزستان برگزار شد. این آیین عصر پنجشنبه با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور، پیشکسوتان فوتبال استان خوزستان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در شهرک نفت اهواز برگزار شد. در این مراسم از 21 تیم برتر لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.

82149418-70864400

مهدی تاج رییس فدارسیون فوتبال ایران در این آیین گفت: فوتبال پدیده ای است که در روابط سیاسی کشورها تاثیر مستقیمی دارد و همانطور که در یورو 2016 دیدیم رییس جمهوری های کشورهای مختلف درگیر این رقابت ها بودند. وی اظهار داشت: خوشبختانه فوتبال ایران روند خوبی را پیش گرفته و فدراسیون به صورت مستمر در حال پاسخگویی می باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به فوتبال ستیزی در کشور افزود: فوتبال ایران با چالش هایی همانند فوتبال ستیزی مواجه است و باید تلاش کرد فوتبال را در فضای آرام پیش برد. تاج با ناچیز خواندن درآمد باشگاه های کشور گفت: سطح درآمد باشگاه ها مناسب نیست و اکثر باشگاه های ایرانی با مشکل نقدینگی مواجه هستند. وی تصریح کرد: در فوتبال ایران تیم های پویا همانند استقلال اهواز با جمعی از بازیکنان جوان و مستعد حضور دارند که مشکل مالی مانع نتیجه گیری آنها می شود. رییس فدارسیون فوتبال ایران گفت: در حال حاضر میانگین سنی در فوتبال ایران کمتر از 27 سال رسیده که این آمار نشان از جوانگرایی است و باید باشگاه ها را در امر جوانگرایی تشویق کرد.

تاج خواستار تشکیل تیم فوتبال بانوان در تمامی باشگاه های کشور شد و اظهار داشت: به همه باشگاه مصوب شد تیم فوتبال بانوان را تشکیل دهند و فدراسیون فوتبال در قبال آن کاهش دو درصدی اخذ قرارداد بازیکنان را برای باشگاه ها در نظر خواهد گرفت.

وی فوتبال خوزستان را مستعد و توانمند خواند و گفت: فوتبال خوزستان به لحاظ استعداد شرایط بسیار خوبی دارد که بازیکنان زیادی از این استان در تیم های ملی جوانان، فوتبال آقایان و بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی حضور دارند. جمعی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با در دست داشتن عدد شماره 4، شماره پیراهن ایوب والی، در سالن حضور پیدا کردند و با نشان دادن این عدد خواستار بخشیده شدن مدت زمان باقی مانده از محرومیت دو ساله این بازیکن شدند.