ادیانی : انقلاب اسلامی خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام بود

راه حل مشکلات، مشارکت حداکثری در انتخابات است.رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: انقلاب اسلامی نقطه پایانی بر طاغوت و طاغوتیان و خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام بود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا ادیانی” در پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار […]

راه حل مشکلات، مشارکت حداکثری در انتخابات است.رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: انقلاب اسلامی نقطه پایانی بر طاغوت و طاغوتیان و خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا ادیانی” در پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان خوزستان اظهار داشت: شکر پروردگار را بجا می‌آوریم از اینکه در این اجتماع برای تقویت یکی از ابعاد مولفه‌های قدرت یعنی حضور مردم در پای صندوق رای در این استان شهیدپرور با هم به گفت‌وگو نشسته‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی دست بیگانگان و سلطه‌گران عالم را کوتاه کرد، افزود: انقلاب اسلامی حرف نَه بزرگ به استبداد و استکبار بود و اتحاد نانوشته مستبدان داخلی با زورگویان خارجی را یکجا به زباله‌دان تاریخ انداخت و نظام ظالمانه شاهنشاهی را سرنگون ساخت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان داشت: انقلاب اسلامی نقطه پایانی بر طاغوت و طاغوتیان و خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام بود.وی تاکید کرد: یکی از ثمرات شیرین انقلاب اسلامی ایران، نظام مقدس “جمهوری اسلامی” ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی طاغوت و یک طبقه خاص که همه ملت ایران را برده خود می‌دانستند و مردم در آن هیچ نقشی جز بله قربان نداشتند را برهم زد.وی بیان داشت: کسانی که با انتخابات مخالف هستند با جمهوری و آراء مردم مخالفند و می‌خواهند کشور را به ایران قبل از انقلاب بازگردانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را آگاه و نقش تعیین کننده‌ به آن‌ها داد.وی اذعان کرد: یکی از جلوه‌های حضور موثر و تعیین کننده مردم برای سرنوشت کشور و تحرک نظام برای فتح قله‌های ترقی و تعالی کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی حضور در پای صندوق رأی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه راه حل مشکلات، مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت : با انتخاب درست مدیری کارآمد، جهادی و انقلابی مشکلات کشور حل شدنی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: اگر دیروز میدان جنگ دشت آزادگان، هویزه و .. بود و ملت ایران با حضور خود همه دنیا را در یک جنگ نابرابر شکست داد، امروز آن میدان نبرد طمع دشمن برای صندوق رای است که با بسیج مردم برای حضور در پای صندوق رأی پاسخ دندان شکنی برای دشمنان خواهد بود.