در هفته دولت، ۶ مدرسه در شادگان به بهره برداری می رسد

در هفته دولت، ۶مدرسه در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد. جلسه شورای اموزش وپرورش شهرستان به ریاست دکتر جعفری نسب و با حضور سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان و سایر اعضا با محوریت برگزاری کنکور سراسری و پروژه مهر ۹۶ در محل سالن جلسات اداره اموزش وپرورش شهرستان شادگان تشکیل گردید. دکترجعفری […]

در هفته دولت، ۶مدرسه در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد. جلسه شورای اموزش وپرورش شهرستان به ریاست دکتر جعفری نسب و با حضور سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان و سایر اعضا با محوریت برگزاری کنکور سراسری و پروژه مهر ۹۶ در محل سالن جلسات اداره اموزش وپرورش شهرستان شادگان تشکیل گردید.

دکترجعفری نسب فرماندار شادگان در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان ،اظهار داشت:در هفته دولت، ۶مدرسه در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد.وی گفت:این واحدهای آموزشی در شامل مدرسه سیدالشهدا روستای نهر جراح، مدرسه قدس روستای یوبه، مدرسه شهید داودی روستای نهر عطیه، مدرسه قندی روستای بریجع، مدرسه علامه حلی روستای البوصوف، مدرسه شهید محمد جنامی روستای البو جنام است که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی اظهار داشت:با بهره برداری از این واحدهای آموزشی با امکانات و تجهیزات جدید در روستاهای شادگان وضعیت مدارس در این روستاهای مطلوب خواهد شد و از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری می شود.جعفری نسب بیان داشت:آموزش و پرورش از اهمیت و ویژگیهای خاصی برخوردار است و زیر بنای اجتماع از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی، دینی، سیاسی به فعالیت های بسته فعالیت های آموزش وپرورش است.فرماندار شادگان به فعالیت های فرهنگی در طرح اوقات فراغت و برگزاری کلاس های کنکور در شهرستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۲۸۴ دانش آموز در قالب رشته های مختلف با مدیریت کارشناسان اداره آموزش و پرورش شادگان در کلاس های کنکور شرکت کردند.