استاندار خوزستان : نیروهای انتظامی و امنیتی رضایتمندی از خود را بین مردم افزایش دهند

استاندار خوزستان گفت: کلیه نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی که خط اول ارتباط با مردم هستند، باید الزاماتی را رعایت کنند که احترام و حسن‌خلق و همچنین تحمل ناملایمت‌های مردم از جمله آن است. باید تلاش شود که نیروهای انتظامی و امنیتی، رضایتمندی از رفتار و عملکرد خود را در بین مردم افزایش دهند. […]

استاندار خوزستان گفت: کلیه نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی که خط اول ارتباط با مردم هستند، باید الزاماتی را رعایت کنند که احترام و حسن‌خلق و همچنین تحمل ناملایمت‌های مردم از جمله آن است. باید تلاش شود که نیروهای انتظامی و امنیتی، رضایتمندی از رفتار و عملکرد خود را در بین مردم افزایش دهند.

140341

غلامرضا شریعتی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که امروز (۱۰مهرماه) در محل فرماندهی انتظامی خوزستان به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: ماموران امنیتی، انتظامی، سپاه و ارتش تضمین‌کننده امنیت، انضباط و نظم در جامعه اسلامی هستند. در آموزه‌های دینی نیز نیروهایی که وظیفه برقراری نظم و امنیت را در کشور اسلامی بر عهده دارند، زینت حاکمان و محل رجوع و رعیت مردم هستند و این افتخاری برای نیروی انتظامی است. وی افزود: اگر قرار است رفاه در جامعه‌ای برقرار شود و سطح زندگی مردم بالا برود و به دنبال آن قدرت خرید مردم نیز افزایش پیدا کند، به توسعه متوازن و رشد فزاینده اقتصاد نیاز است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین چرخه تولید کشور باید رشد پیدا کند و تولید ناخالص ملی هم افزایش پیدا کند. اساسی‌ترین و مهم‌ترین الزام برای انجام این امر و برای به تحقق رسیدن منویات مقام معظم رهبری و رشد و رفاه کشور، رسیدن ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود در سطح دنیا و برقراری امنیت به عنوان زیرساخت توسعه است. شریعتی با تاکید بر نقش امنیت در توسعه گفت: کشوری که امنیت نداشته باشد نمی‌تواند سرمایه‌گذاری را جذب کند و یا شاهد توسعه باشد. امنیت چند شاخه دارد که امنیت اقتصادی یکی از آنها است. برای ایجاد امکان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری نیاز به این شاخه داریم ولی امنیت اصلی همان است که به دست نیروهای امنیتی و انتظامی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: اهمیت کار نیروهای انتظامی و امنیتی در این است که علاوه بر نقش خوب آنها در امور اجتماعی و اداره جامعه، در توسعه و پیشرفت کشور نیز نقشی بی‌بدیل و اساسی دارند. استاندار خوزستان عنوان کرد: تقویت نیروهای انتظامی و امنیتی بر دولت‌ها واجب است و این به دلیل آن است که نیروهای انتظامی و امنیتی زمینه‌ساز پیشرفت هستند و تقویت آنها ضمانت‌کننده توسعه امنیت در کشور است. شریعتی اظهار کرد: پشتیبان و حامی نیروهای انتظامی، نظامی، سپاه، ارتش و تمامی نیروهای امنیتی هستیم و قطعا این نیروها نیز که خط اول ارتباط با مردم هستند، باید الزاماتی را رعایت کنند که احترام و حسن‌خلق و همچنین تحمل ناملایمت‌های مردم از جمله آن است. باید تلاش شود که نیروهای امنیتی و انتظامی رضایتمندی از رفتار و عملکرد خود را در بین مردم افزایش دهند.