سرپرست استانداری خوزستان: شهرداری ها را با برنامه تنظیم کنند / برخی استخدام ها در شهرداری تخلف است

سرپرست استانداری خوزستان گفت: رویه ها و روش ها در حوزه عمران شهری باید مورد بازنگری قرار گیرد تا به نتایج مناسب تری دست یابیم.  فرج الله خبیر چهارشنبه در نشست ساماندهی عمران و خدمات شهری شهرهای استان در سرسرای شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی باید به سمتی حرکت کند که […]

سرپرست استانداری خوزستان گفت: رویه ها و روش ها در حوزه عمران شهری باید مورد بازنگری قرار گیرد تا به نتایج مناسب تری دست یابیم.  فرج الله خبیر چهارشنبه در نشست ساماندهی عمران و خدمات شهری شهرهای استان در سرسرای شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی باید به سمتی حرکت کند که کارآمد شود چون بسیاری از مشکلات سطح شهرها از نظر فنی به عملکرد مهندسان عضو این سازمان بر می گردد.

82079859-70734580

وی افزود: اگر مهندسان مهارت، دانش و تجربه کافی در برنامه های اجرایی و فنی داشته و متعهد و مسئولیت پذیر باشند نباید ساختمان بی کیفیت وجود داشته باشد. خبیر ادامه داد: همه سازمان های ذیربط باید در جهت فراهم کردن شرایط مناسب تر از نظر زیستی برای شهروندان تلاش کنند چون وجود خانه های مسکونی، شهر و روستا با وجود مردم معنی پیدا می کند. سرپرست استانداری خوزستان تصریح کرد: سفرهای مسئولان به کشورهای دیگر باید هدفمند باشد و با ارائه دستاوردها بتوانند بخشی از مشکلات موجود را برطرف کنند.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری های استان اضافه کرد: تورم نیرو گریبانگیر همه شهرداری ها است که باید فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد. خبیر گفت: حوزه امور شهری، معاونت عمرانی و شهرداری ها باید برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنند که در یک بازه زمانی مشخص مشکلات رفع شود و باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار در سطح شهر باشیم. سرپرست استانداری خوزستان گفت: برای هر شهرداری چهارچوب مشخصی برای استخدامی ها تعیین شده که خلاف این تخلف است بنابراین باید ساختارها اصلاح و کیفیت کار، سطح مهارت و تخصص افزایش یابد. وی ادامه داد: ما در ارائه کار با کیفیت پایین و قیمت تمام شده بالا خبره هستیم که به معنی نابودی شهرها و دور ریختن پول است. خبیر اظهار کرد: ما باید کار را با کیفیت خوب به مردم ارائه دهیم چون مرم حق داشتن یک زندگی راحت را دارند.