نمایش عربی العهد الأبدی در شهرستان کارون به روی صحنه می‌رود

به منظور اشاعه‌ی فرهنگ و هنر و در راستاى فعالیتهای هنری، نمایشنامه عربی العهد الأبدی کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به روی صحنه می رود. سید کاظم قریشی کارگردان این نمایش ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون در تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه […]

به منظور اشاعه‌ی فرهنگ و هنر و در راستاى فعالیتهای هنری، نمایشنامه عربی العهد الأبدی کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به روی صحنه می رود.
سید کاظم قریشی کارگردان این نمایش ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون در تاریخ ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در فرهنگسرای مهدیه کوت عبد الله اجرا می شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش العهد الابدی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبد الله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون به روی صحنه می رود.این نویسنده گفت: این نمایش به مسائلی درباره‌ی مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی؛ کارگردان سید کاظم قریشی و بازیگران : هادی ناصری؛ آمنه ناصری؛ عزیزه سینائی؛ آمنه ناصری؛ عدنان ناصری؛ رضا باوی و مرام ناصری می باشند.
مشاور هنری: عبد العظیم عساکره
موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری
روابط عمومی : سید احسان نوری
گریم : فاطمه نبگان