آیت الله موسوی جزایری: انتخابات به آرامش و همدلی نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم گفت: برگزاری انتخابات به آرامش، وحدت و همدلی نیاز دارد.به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر توصیه کرد در آستانه […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم گفت: برگزاری انتخابات به آرامش، وحدت و همدلی نیاز دارد.به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر توصیه کرد در آستانه برگزاری انتخابات از کارهای افراطی در کشور پرهیز شود.

81874008-70366856

وی افزود:در دانشگاه از کسانی دعوت نشود که باعث به هم ریختن آرامش شود و علما و مراجع تقلید دل آزرده شوند. آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به جنایات داعش گفت: با پشتیبانی و سردمداری حکام وهابی آل سعود و برخی کشورهای منطقه و اخیرا حمایت ترکیه جریان مرموز داعش به نام اسلام و با شعار آدم کشی فعالیت می کند و جنایتی بالاتر از این نیست که چهره اسلام را این طور بد در انظار جهانیان نشان دهند. امام جمعه اهواز ادامه داد:جنایت های داعش، جنایت در حق پیغمبر اکرم (ص) و امت ایشان و بد جلوه دادن چهره ناب آل محمدی است.

وی اضافه کرد: آسیب وارد کردن به کشور اسلامی همسایه یعنی عراق، با دم شیر بازی کردن است. آیت الله موسوی جزایری با تسلیت سالروز رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) بنده تمام نمای صفات الهی و منجی عالم بشریت و به عنوان طبیبی بود که دل ها و وجدان های مرده را درمان می کرد. نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید از حضرت محمد (ص) درس اخلاق بیاموزیم و به آن عمل کنیم. وی به شکوه اربعین حسینی امسال اشاره کرد و افزود: مراسم امسال با خیل عظیمی از جمعیت زائران، بسیار بهتر از سال های گذشته در کمال امنیت و آرامش برگزار شد که مدیون عنایت سید الشهدا (ع) و الطاف الهی بود.