مقتدایی : طرح گردشگری “صحرا” به زودی در منطقه عمومی شوش و حد فاصل دشت آزادگان و اهواز اجرا خواهد شد

استاندار خوزستان گفت: طرح های عمرانی و رفاهی استان هیچگونه تعارضی با محیط زیست و منابع طبیعی ندارند و هرگونه خسارت احتمالی با جبران مضاعف ترمیم خواهد شد. به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی روز شنبه در حاشیه نشست شورای ایمنی و راه استان در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان وضعیت جاده […]

استاندار خوزستان گفت: طرح های عمرانی و رفاهی استان هیچگونه تعارضی با محیط زیست و منابع طبیعی ندارند و هرگونه خسارت احتمالی با جبران مضاعف ترمیم خواهد شد. به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی روز شنبه در حاشیه نشست شورای ایمنی و راه استان در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان وضعیت جاده های استان را نسبت به گذشته مطلوب تر خواند و از اداره کل راه و شهرسازی استان به دلیل اقدامات خوبی که درچند ماه گذشته به منظور توسعه راه های استان و افزایش اعتبارات ملی صورت داده است قدردانی کرد.

81866435-70353518

وی همچنین به اجرایی شدن 23 طرح راهسازی در مسیر اهواز- هفتکل، ایذه و باغملک اشاره کرد و افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر دو هزار و 130میلیارد ریال دردست اجرا است. استاندار خوزستان به عملیات اجرایی مجتمع گردشگری بلوط در باغملک اشاره کرد و گفت:در منطقه عمومی رباط و مال آقا نیز طرحی تحت عنوان تفرجگاه بلوط کلنگ زنی شد که در کنار بحث گردشگری آبی که در دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است ، بی شک شرایط خوبی را در بخش گردشگری ایجاد خواهد کرد. وی همچنین اجرای طرح های گردشگری صحرا را یکی دیگر از برنامه های در دست اجرا دانست و افزود: تنها بدهی ما در ایجاد گردشگری صحرا است که این طرح نیز به زودی در منطقه عمومی شوش و حد فاصل دشت آزادگان و اهواز ایجاد خواهد شد.

مقتدایی به تشکیل جمعیت هواداران ایمنی و راه در خوزستان اشاره داشت و گفت: در کنار کارهایی که استان در زمینه کاهش ترافیک و کاهش تلفات جاده ای صورت گرفته است حضور جمعیت هواداران ایمنی و راه ها نیز می تواند در ترویج فرهنگ ایمنی و ترافیک در بین مردم کار ساز باشد. وی یکی از دغدغه های خود را رونق اقتصادی شهرستان هفتکل دانست و گفت: اکنون یک کار توام با ریسک در این منطقه انجام شده است که هم کاهش جاده ای را در ورودی ها منتهی به این شهرستان در مسیر رامهرمز و ایذه بدنبال دارد و هم این که حجم تردد را به نزدیکی شهر هدایت می کند که بی شک بخش اقتصادی شهر رونق می گیرد. استاندارخوزستان ابراز امیدواری کردبا رعایت نکات کامل ایمنی و آموزش اهالی مسیر و تذکرات پلیس راه استان شاهد رونق مجدد شهرستان هفتکل باشیم.