سعیدی پور خبر داد ؛ رتبه برتر خوزستان در جذب تعهدات اجتماعی و مشارکت خیرین در کشور

جذب بیش از ۱۰۰٪ تعهدات مسؤلیت های اجتماعی خوزستان را در رتبه اول کشور قرارداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان:محمد سعیدی پور با بیان اینکه این اداره کل طی جلسات متعدد با شرکتهای بزرگ استان از جمله پتروشیمی ها و شرکت نفت در جذب مسئولیت های اجتماعی موفق به […]

جذب بیش از ۱۰۰٪ تعهدات مسؤلیت های اجتماعی خوزستان را در رتبه اول کشور قرارداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان:محمد سعیدی پور با بیان اینکه این اداره کل طی جلسات متعدد با شرکتهای بزرگ استان از جمله پتروشیمی ها و شرکت نفت در جذب مسئولیت های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر در کشور شده است اظهار داشت:مشارکت خیرین حقوقی در ارتقاء سطح کیفیت آموزش در استان بسیار تاثیر گذار است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با تقدیر از مجمع خیرین مدرسه ساز استان و همه خیرین نیک اندیش عنوان کرد:احیا دوباره و تکریم بیش از پیش به خیرین حقیقی سبب افزایش چندین برابری تعهدات و جذب مشارکت خیرین حقیقی، حقوقی و گروه های جهادی شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود:در سال گذشته میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال جاری با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسیده است.

محمد سعیدی پورضمن قدردانی از تلاشگران حوزه مشارکت های مردمی و معاونت این حوزه خاطر نشان کرد:در ارزیابی عملکرد استانها،خوزستان با جذب بیش از ۱۰۰ درصد در حوزه جذب تعهدات مسئولیت های اجتماعی در رتبه عالی و شایسته قابل تقدیر شناخته شد.

همچنین در جذب مشارکت خیرین،گروه های جهادی و مردمی این استان با رشد بیش از ۹۰ درصد در رده خوب،ارزیابی شده است.