مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در اقدامی زیبا از زحمات همه کارکنان این سازمان تجلیل کرد

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان در اقدامی ارزشمند و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با تقدیم لوح یادبود از زحمات و تلاش های همه کارکنان این سازمان طی سالجاری تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم مهندس سعیدی پور ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات خانواده نوسازی مدارس در ماه مبارک رمضان و تبریک فرارسیدن […]

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان در اقدامی ارزشمند و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ با تقدیم لوح یادبود از زحمات و تلاش های همه کارکنان این سازمان طی سالجاری تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم مهندس سعیدی پور ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات خانواده نوسازی مدارس در ماه مبارک رمضان و تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ با اهداء لوح از زحمات یکساله کارکنان اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان: این مراسم با سخنرانی و تبریک سال نو توسط مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان آغاز و با گرامیداشت یاد وخاطره پیشکسوت نوسازی مدارس استان ادامه یافت .محمد سعیدی پور در این نشست با بیان اینکه به لطف و نگاه ویژه خداوند و تلاش جهادی همه همکاران توانستیم در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را برای استان ثبت کنیم .تحویل ۱۷۸ مدرسه با ۷۰۰ کلاس در سال ۱۴۰۲ نشان از نتیجه بخش بودن تلاش ها برای ایجاد عدالت آموزشی در استان است.

وی همچنین ضمن ارائه عملکرد کامل فعالیت های اداره کل نوسازی از هدف گذاری تحویل بیش از ۸۰۰ کلاس در استان خبر داد.

درپایان مراسم از همکاران به پاس تلاش های بی وقفه در طول سال های همکاری تقدیر و تشکر شد.