آتش سوزی خیابان نادری اهواز مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزیِ نادریِ اهواز با کمک چهار ایستگاه آتش نشانی خبرداد.ابراهیم قنبری ضمن تاکید بر سرعت عمل نیروهای امدادی در اعزام به محل حادثه گفت: در جریان دریافت خبر آتش سوزی در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه امروز توسط سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، نیروهای امدادی در کمترین زمان و […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزیِ نادریِ اهواز با کمک چهار ایستگاه آتش نشانی خبرداد.ابراهیم قنبری ضمن تاکید بر سرعت عمل نیروهای امدادی در اعزام به محل حادثه گفت: در جریان دریافت خبر آتش سوزی در ساعت ۱۱:۲۵ دقیقه امروز توسط سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، نیروهای امدادی در کمترین زمان و با وجود ترافیک موجود به محل حادثه رسیده و عملیات امدادرسانی آغاز شد.

او افزود: در جریان این حادثه یک واحد تجاری «کافی شاپ» دچار حریق شد که متأسفانه تجمع بالای ۵۰۰ نفر مردم و پارک خودروها در اطراف محل، باعث سخت‌تر شدن کار کمک‌رسانی شد.

قنبری تصریح کرد: از چهار ایستگاه «شهید سلیمانی، شهید لندی، سپیدار و ۹۹ کورش» با استفاده از ده خودرو و ۴۰ نیروی آتش‌نشان در دو ساعت و نیم، عملیات اطفاء انجام شد که خوشبختانه هیچ‌گونه حادثه جانی در پی نداشت.

او با اشاره به سرعت عمل نیروهای امدادی در جلوگیری از سرایت آتش به مغازه‌های اطراف گفت: علت این حادثه بی احتیاطی بوده است.

در حادثه مشابه دیگری در ساعت ۴ صبح امروز در شهر کارون، یک واحد تجاری «کالای خانه» دچار حریق شد که با ۸ خودرو و با حضور ۲۰ نیرو، عملیات اطفاء انجام گردید که این حادثه به دلیل بی احتیاطی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خسارت در پی داشت.