جبهه واحد رسانه‌ای در خوزستان تشکیل می‌شود

جبهه واحد رسانه‌ای در خوزستان تشکیل می‌شود.مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: با انتخاب این محورها تلاش داریم تمام رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای بتوانیم نفوذ و کارایی رسانه‌ای لازم را داشته باشیم سجاد بهمئی در نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» با اشاره به اینکه ایده […]

جبهه واحد رسانه‌ای در خوزستان تشکیل می‌شود.مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: با انتخاب این محورها تلاش داریم تمام رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای بتوانیم نفوذ و کارایی رسانه‌ای لازم را داشته باشیم

سجاد بهمئی در نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» با اشاره به اینکه ایده این رویداد توسط بسیج رسانه خوزستان مطرح شد، اظهار کرد: تاکنون جام رسانه‌ امید با همکاری سازمان بسیج رسانه در برخی از استان‌ها برگزار شده و امروز نیز شاهد برگزاری پرشور این رویداد رسانه‌ای در استان خوزستان هستیم.

وی گفت: جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین، به عنوان محورهای رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید انتخاب شده‌اند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان درباره اهداف انتخاب محورها بیان کرد: با انتخاب این محورها تلاش داریم تمام رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای بتوانیم نفوذ و کارایی رسانه‌ای لازم را داشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم در زمان‌های حساس و در زمان هجمه رسانه‌های بیگانه و معاند با کمک رسانه‌های داخلی به عنوان آفت رسانه‌ای اقدامات لازم را داشته باشیم.

بهمئی با تاکید بر لزوم ایجاد جبهه عنوان کرد: تیم‌ها به نام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نامگذاری شده و هر تیم ۲۴ ساعت برای انتشار و تولیدات حداکثری زمان دارد. آثار تولید شده در این رویداد سه تا پنج روز آینده داوری می‌شود و نفرات برتر پس از اعلام نتایج تقدیر می‌شوند.

#تیم_شهید_علی_هاشمی
#پیشرفت_خوزستان
#پیشرفت_ایران
#لیگ_رسانه_امید