زنگ نمادین جشن عاطفه ها ،امروز در دبستان دخترانه بهار اهواز نواخته شد

آیین نمادین زنگ جشن عاطفه ها با حضور مسئولان و مدیران نهادهای دست اندرکار این امر اخیر صبح امروز در دبستان دخترانه بهار و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز به صدا در آمد.بر اساس این گزارش در چهار هزار مدرسه خوزستان پایگاه جمع آوری هدایای مردمی برای کمک به دانش آموزان بی […]

آیین نمادین زنگ جشن عاطفه ها با حضور مسئولان و مدیران نهادهای دست اندرکار این امر اخیر صبح امروز در دبستان دخترانه بهار و به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز به صدا در آمد.بر اساس این گزارش در چهار هزار مدرسه خوزستان پایگاه جمع آوری هدایای مردمی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم توان مالی دایر شده است تا کمک های دانش آموزان به دست آنان برسد.این جشن با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانش آموزی و صدا و سیما برگزار شده است.

gpic738_9

به گزارش روابط عمومی ناحیه 4 اهواز اردشیر شجاعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان ضمن تأکید بر توجه بزرگسالان به حقوق کودکان و تعلیم و تربیت با کیفیت به عنوان حق مسلم آنان اظهار کرد : مسئولان باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که کودکان بتوانند در آینده کشور را به خوبی مدیریت کنند. ایجاد فضایی شاد و معنوی و آموزش معنویت برای کودکان در هفته کودک برنامه ریزی شده است. در حقیقت با برگزاری جشن عاطفه ها روح معنویت در دانش آموزان تقویت می شود.

دکتر فاضل خمیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز با تبریک روز جهانی کودک گفت: امیدوارم روزی برسد که هیچ نیازمندی در کشور عزیزمان نداشته باشیم. همه اقشار جامعه و مسئولان نسبت به تمام مردم نقاط مختلف کشور مسئول بوده و باید به افراد محروم یاری برسانند.گفتنی است سرپرست اداره کل کمیته امداد خوزستان، مدیر دانش آموزی خوزستان، مسئولان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و نواحی چهار گانه اهواز در این مراسم حضور داشتند.این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان در قالب برنامه بادبادک ها پخش شد. اجرای سرود، دکلمه، نمایش عروسکی و برنامه های شاد و مفرح دیگر از جمله برنامه های جانبی این مراسم بود.

چهار هزار و 500 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم استان به جشن عاطفه ها از 16 تا 18 مهر اختصاص یافته است.500 پایگاه نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در اماکن، معابر، مساجد و مصلاها در نظر گرفته شده است.گفتنی است 30 هزار دانش آموز، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند