فرمانده انتظامی خوزستان : پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد

پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد. فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی […]

پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد. فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در مراسم تشییع شهید علی غلامی و سلمان غریبی در شهرستان ایذه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: این راهی که ما در آن قدم گذاشتیم با توجه به آن چیزی که از امام حسین(ع) آموختیم قابل برگشت نیست و آنچه که در توان داریم را در طبق اخلاص گذاشتیم‌.

وی افزود: با عهدی که با خداوند متعال، امام حسین(ع)، شهدا و مقام معظم رهبری بسته‌ایم تا پای جان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا و حفاظت از این دستاورد ها خواهیم ایستاد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: رعایت حقوق و امنیت مردم جزء تکلیف پلیس است و آن را با تمام وجودمان انجام خواهیم داد.

سردار میرفیضی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد و هر فردی که بخواهد از مامور ما عبور کند ما نیز با حکم قانون از آن عبور خواهیم کرد.