سردار میرفیضی : مشت آهنین پلیس در مقابله با هنجارشکنان/ خادم بهترین مردم دنیا افتخار پلیس است

فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهدای مدافع نظم و امنیت سرگرد علی غلامی و سروان سلمان غریبی اظهار داشت: تعداد اندکی راه مقابله با قانون را در مسیر خودشان دارند بدانند با مشت آهنین پلیس مواجه خواهند بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمود میرفیضی”در مراسم وداع دو شهید مدافع […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهدای مدافع نظم و امنیت سرگرد علی غلامی و سروان سلمان غریبی اظهار داشت: تعداد اندکی راه مقابله با قانون را در مسیر خودشان دارند بدانند با مشت آهنین پلیس مواجه خواهند بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”سید محمود میرفیضی”در مراسم وداع دو شهید مدافع امنیت در ستاد فرماندهی انتظامی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: افتخار پلیس این است خادم بهترین مردم دنیا است و به این خادم بودن افتخار می کند.

وی با بیان اینکه باب شهادت در مجموعه انتظامی باز است تصریح کرد: تعداد اندکی که راه مقابله با قانون و قانون شکنی را در مسیر خودشان دارند بدانند مجموعه نیروی انتظامی و همه دستگاه امنیتی و نظامی خط قرمزشان شکستن قانون و هنجارشکنی است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: افرادی که نمی‌خواهند مسیری که در مقابله با قانون را در پیش گرفته اصلاح بکنند بدانند که با مشت آهنین پلیس و برخورد اقتدارگرایانه پلیس مواجه خواهند بود.سردار میرفیضی در خاتمه بیان داشت: انشالله بتوانیم با هم افزایی و همکاری متقابل آنچه که حق مردم در حوزه امنیت است را برقرار کنیم.