تنش آبی گریبان گیر برخی مناطق غرب و جنوب اهواز؛ تصفیه خانه‌های اهواز فرسوده هستند

تنش آبی گریبان گیر برخی مناطق غرب و جنوب اهواز؛ تصفیه خانه‌های اهواز فرسوده هستند.مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: پروژه حل مشکل تامین آب مناطق غرب اهواز از جمله پردیس، ملاشیه، شهرک دانشگاه و کوی سیاحی در دست مطالعه است که به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد. مشکل افت و قطعی آب […]

تنش آبی گریبان گیر برخی مناطق غرب و جنوب اهواز؛ تصفیه خانه‌های اهواز فرسوده هستند.مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: پروژه حل مشکل تامین آب مناطق غرب اهواز از جمله پردیس، ملاشیه، شهرک دانشگاه و کوی سیاحی در دست مطالعه است که به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

مشکل افت و قطعی آب در برخی مناطق غرب اهواز در چند روز اخیر، تلاش شده تا مشکل قطعی آب در منطقه ملاشیه اهواز برطرف شود اما تا پایداری کامل آب در این منطقه زمان لازم است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای اهواز: در جنوب اهواز نیز با مشکل تامین آب شرب مواجه هستیم، در حال حاضر یک تصفیه خانه با ظرفیت بسیار کم در منطقه کوت عبداله وجود دارد که جوابگوی منطقه نیست به همین دلیل در اغلب مواقع با مشکل افت و یا قطعی آب در این مناطق روبه‌رو هستیم.

تصفیه خانه‌های اهواز فرسوده هستند

وی افزود : تصفیه خانه‌های در اختیار شرکت آبفای اهواز بسیار قدیمی هستند، به عنوان مثال ۲ تصفیه خانه اصلی اهواز شامل ملی راه و کیان آباد به سختی کار می‌کنند تا به جنوب اهواز آب برسانند

تصفیه خانه گلستان اهواز نیز ۵۰ هزار مترمکعب آب در شبانه روز پمپاژ می‌کند که جوابگوی این میزان رشد جمعیت در اهواز نیست.بارها اعلام کردیم که باید تصفیه خانه‌ها در اهواز توسعه یابند اما به دلیل مشکل تامین اعتبار هنوز این اقدام موثری انجام نشده است.