چهارمین همایش بین‌المللی ولایت ، فردا در اهواز برگزار می شود

چهارمین همایش بین‌المللی ولایت، با حضور شخصیت‌هایی از کشورهای اسلامی، در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ علوی در جهان اسلام، پنج‌شنبه – اول مهرماه ۹۵ – همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. به گزارش دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در خوزستان، در همایش بین‌المللی ولایت، هیاتی از مستبصرین برخی کشورها مسلمان وغیرمسلمان، برخی […]

چهارمین همایش بین‌المللی ولایت، با حضور شخصیت‌هایی از کشورهای اسلامی، در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ علوی در جهان اسلام، پنج‌شنبه – اول مهرماه ۹۵ – همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. به گزارش دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در خوزستان، در همایش بین‌المللی ولایت، هیاتی از مستبصرین برخی کشورها مسلمان وغیرمسلمان، برخی از مدیران شبکه‌های رسانه‌های بین‌المللی، علما و فضلا حوزه و دانشگاه‌ها، روحانیون و مسولان کشوری حضور خواهند داشت.

57354749

در این اجتماع عظیم مردمی که امسال چهارمین سال برگزاری خود را طی می‌کند، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت‌الله جزایری، ریاست بنیاد بین‌المللی استان خوزستان سخنرانی خواهند داشت. این مراسم همراه با تجلیل از شخصیت‌های خدمتگزار در عرصه ولایت و غدیر نیز خواهد بود. دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان خوزستان ادامه داد، این همایش ولایی را بیش از ۵ شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای به صورت زنده پوشش رسانه‌ای خواهند داد که در بین آنها سیمای مرکز خوزستان و شبکه جهانی الاهواز حضوری فعال‌تر خواهند داشت. این مراسم در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز، از ساعت ۸ لغایت ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود.