برگزیدگان مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان در اهواز اعلام شدند / خوزستانی ها در صدر

نهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری ‘مدهامتان’ ، یکشنبه با معرفی 21 شرکت کننده برگزیده در اهواز بکار خود پایان داد.، در این مسابقات که از 30 بهمن با شرکت 200 فعال قرآنی، آغاز و سوم اسفند خاتمه یافت، نفرات برگزیده در رشته های مختلف معرفی شدند. رشته قرائت: حامد علیزاده از خراسان رضوی، سید جاسم […]

نهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری ‘مدهامتان’ ، یکشنبه با معرفی 21 شرکت کننده برگزیده در اهواز بکار خود پایان داد.، در این مسابقات که از 30 بهمن با شرکت 200 فعال قرآنی، آغاز و سوم اسفند خاتمه یافت، نفرات برگزیده در رشته های مختلف معرفی شدند.

رشته قرائت:

حامد علیزاده از خراسان رضوی، سید جاسم موسوی فیه از خوزستان و سعید پرویزی از تهران به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

حفظ کل قرآن کریم:

علیرضا سامری از خوزستان نفر اول، احمد معتمدی از قم دوم و محمدرضا جاهدی نیا از خراسان رضوی سوم شدند.

حفظ 20 جزء قرآن کریم:

امیررضا قیامی از آذربایجان شرقی، سجاد قراباغی و حمید نرحمتی از خراسان شمالی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

حفظ 10 جزء قرآن کریم:

سیدحامد مهدی زاده از قم، حمید جهان شاه لو از کرمان و محمد لائینی از مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

رشته ترتیل:

مجتبی پرویزی از تهران، علی امیری یاراحمدی از لرستان و محمدمهدی انگالیان از بوشهر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این رشته معرفی شدند.

رشته اذان:

رتبه های اول تا سوم این رشته را بابک اشرفی از آذربایجان غربی، علی اصغر شم آبادی از خراسان رضوی و محمدرضا کرم نژاد از استان فارس کسب کردند.

رشته تفسیر:

مجید رفیعی از یزد، علیرضا شیرزاد از مازندران و علیرضا مرادی از لرستان عنوان های برتر این رشته را بدست آوردند.

آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید ، و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیامی به این جشنواره ارسال کرده بودند.آیین اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآنی سراسری مدهامتان یکشنبه در محل تالار مهتاب اهواز برگزار شد.جا دارد تا از زحمات و تلاش های آقایان همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جناب حاج حسین براتی در مدیریت خوب و ارزنده این رخداد مهم فرهنگی در استان تقدیر و تشکر نماییم.