نخستین رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید برگزار شد

نخستین رویداد رسانه‌ای تیمی در خوزستان تحت عنوان «جام رسانه امید» با حضور۲۸ تیم، کار خود را آغاز کرد.نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور ۲۸ تیم، در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی آغاز شد. این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد […]

نخستین رویداد رسانه‌ای تیمی در خوزستان تحت عنوان «جام رسانه امید» با حضور۲۸ تیم، کار خود را آغاز کرد.نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور ۲۸ تیم، در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی آغاز شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

نام هر کدام از تیم‌های رسانه‌ای شرکت کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده و تیم خبرگزاری فارس با نام شهید علی هاشمی وارد این رقابت شده است.

 

#تیم_شهید_علی_هاشمی
#پیشرفت_خوزستان
#پیشرفت_ایران
#لیگ_رسانه_امید