آیت الله حیدری : هنر، یکی از بهترین ابزارهای تبیین غیر مستقیم

جلسه تبیینی با سخنرانی آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور مدیر ناحیه دو اداره آموزش و پرورش و کارکنان این اداره، سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز برگزار شد. آیت‌الله حیدری ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سید الشهدا اباعبدالله […]

جلسه تبیینی با سخنرانی آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور مدیر ناحیه دو اداره آموزش و پرورش و کارکنان این اداره، سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

آیت‌الله حیدری ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع)، به تشریح فلسفه اربعین و اهمیت برگزاری این مراسم برای نجات دین مبین اسلام و پیروزی حق علیه باطل پرداخت و گفت: زیارت اربعین، فقط جنبه شخصی ندارد بلکه مانور میلیونی مسلمانان در جهان است.

وی با اشاره اسائت‌های اخیر به ساحت قرآن کریم و نمادهای اسلامی بیان داشت: مقابله با حجاب و سوزاندن قرآن، نشانه رفتن به سمت نمادهای اصلی اسلام، با هدف مقابله با اسلام است. برهنگی زن، نماد فرهنگ امانسیم غربی است، این در حالی که در فرهنگ شرقی هیچ جایی ندارد. به همین دلیل است که آنها بر این موضوع اصرار دارند و میخواهند با وارد کردن نشانه این فرهنگ، کم کم اصول این فرهنگ را به جامعه تزریق کنند و در نتیجه همه در مسیر تحقق رویاهای صهیونیست ها قدم بردارند.

نماینده مردم خوزستان در ادامه اظهار کرد: تجمعات میلیونی اربعین، رویاهای صهیونیست ها در رابطه با حکومت بر کل جهان را در هم شکسته، و باعث شده است که خودشان به احتمال از بین رفتن حکومتشان در سالهای آینده، اعتراف کنند.

عضو مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در خنثی سازی برنامه های دشمن بیان داشت: توصیه من به تمام مدیران، معلمان و مربیان این است که تبیین حقایق برای جوانان و نوجوانان، نیازمند شکیبایی است. تبیین همیشه نباید به صورت مستقیم انجام شود، اتفاقا گاهی باید به صورت غیر مستیقم باشد تا تاثیر بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از بهترین ابزارهای تبیین، هنر است. هنر میتواند تبیین را به صورت غیر مستقیم انجام دهد و تاثیر فراوانی خواهد گذاشت چراکه هنر، یکی از قویترین ابزار جذب مخاطب است.