مجموعه داستان”در جستجوی گذشته ای نو” اثر سیدکاظم قریشی منتشر شد

مجموعه داستان”در جستجوی گذشته ای نو” منتشر شد.در آستانه سال جدید مجموعه داستان”در جستجوی گذشته ای نو” اثر سید کاظم قریشی توسط نشر هرمز در اهواز چاپ و منتشر شد. سید کاظم قریشی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه داستان شامل سی و هفت داستان کوتاه می باشد و در هشتاد صفحه توسط نشر […]

مجموعه داستان”در جستجوی گذشته ای نو” منتشر شد.در آستانه سال جدید مجموعه داستان”در جستجوی گذشته ای نو” اثر سید کاظم قریشی توسط نشر هرمز در اهواز چاپ و منتشر شد.

سید کاظم قریشی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه داستان شامل سی و هفت داستان کوتاه می باشد و در هشتاد صفحه توسط نشر هرمز چاپ و منتشر شده و اغلب موضوعات آن به جنگ ایران و عراق می پردازد.

قریشی افزود: اکثر رویدادهای این داستان ها در شهرهای مرزی جنوب اتفاق می افتد و چهره واقعی جنگ را بیان کرده اند.وی خاطر نشان ساخت: این مجموعه داستان در هزار نسخه و با قیمت ۸۵ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
یاد آوری می شود قبلا از این نویسنده چند کتاب چاپ و منتشر شده که می توان به لا اشرعه فی مرافیء الأمنیات(مجموعه داستان به زبان عربی) و لا قطار یمر بهذه المحطه(مجموعه نمایشنامه به زبان عربی) اشاره کرد.