توقف جنجالی استقلال ملاثانی در بازی تشریفاتی مقابل ون پارس

در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک، استقلال ملاثانی میزبان ون پارس اصفهان بود. با توجه به حضور این دو تیم در میانه‌های جدول، نتیجه این بازی عملا تاثیری در جایگاه آنها نداشت منتها با این حال هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند.در نیمه اول تیم ون پارس […]

در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک، استقلال ملاثانی میزبان ون پارس اصفهان بود. با توجه به حضور این دو تیم در میانه‌های جدول، نتیجه این بازی عملا تاثیری در جایگاه آنها نداشت منتها با این حال هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند.در نیمه اول تیم ون پارس با رضا کرم الله چعب به گل اول بازی رسید اما این گل توسط داور مردود اعلام شد و در حالی که این نیمه رو به اتمام بود احسان علوان زاده برای استقلال ملاثانی گلزنی کرد تا برنده به رختکن بروند.

دامنه حملات دو تیم در نیمه دوم گسترده‌تر شد منتها تلاش بازیکنان تا قبل از دقیقه ۹۰ راه به جایی نبرد تا باز هم در اوقات تلف شده شاهد به ثمر رسیدن یک گل دیگر باشیم. در دقیقه ۹۱ روی یکی از حملات ون‌پارس توپ به مدافع استقلال ملاثانی برخورد کرد که داور پنالتی گرفت. در این صحنه بازیکنان ملاثانی معتقد بودند توپ به سینه دفاع برخورد کرده تا برای چند دقیقه این بازی وارد حاشیه شود. در نهایت علی آزادمنش پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با تبدیل کردن آن به گل، حساب کار را به تساوی کشاند.با این نتیجه استقلال ملاثانی با ۳۷ امتیاز در رده دهم و ون‌پارس اصفهان با ۴۲ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.