پیام تبریک سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

سردار” سید محمود میرفیضی ” فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، در متن پیام سردار ” سید محمود میرفیضی” آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم” رمضان ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و رحمت و مغفرت به پایان رسید و خوشا […]

سردار” سید محمود میرفیضی ” فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، در متن پیام سردار ” سید محمود میرفیضی” آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم”

رمضان ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و رحمت و مغفرت به پایان رسید و خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

فداکاری‌های دلاور مردان انتظامی در ماه مبارک رمضان که موجب شد مردم بتوانند در امنیت کامل در ایام نوروز و شبهای قدر و… به روزه داری، شب زنده داری و برگزاری مراسم معنوی در این ماه بپردازند و کوچکترین خطری امنیت آنها را تهدید نکند بر کسی پوشیده نیست و اجر و ثواب این مجاهدت‌های خالصانه قطعاً نزد خدا محفوظ و مأجور است.

 عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتا این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عید فطر روزی است که خداوند آن را از میان دیگر روزها برگزیده است و ویژه هدیه بخشیدن و جایزه دادن به بندگان خویش ساخته و آن ها را اجازه داده است تا در این روز نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی به جای آرند، چشم امید به درگاه او دوزند و از خطاهای خویش پوزش خواهند.

اینجانب عید سعید فطر و طلوع ماه شوال را به محضر ولی عصر(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی) و عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم فهیم و متدین استان خوزستان و همکاران سخت کوش و خانوادهای شان تبریک و تهنیت گفته و قبولی طاعات این عزیزان را در ماه مبارک رمضان از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی