دادستان مرکز استان خبر داد: دستگیری عوامل راهزنی در جاده شوش – اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عاملین راهزنی در مسیر جاده اهواز شوش خبر داد. صادق جعفری چگنی در گفتگو با مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، گفت: پس از اطلاع از اقدام چند نفر به راهزنی و سرقت اموال کامیون‌ها به صورت مسلحانه در مسیر جاده شوش- اهواز، دستورات قضایی […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عاملین راهزنی در مسیر جاده اهواز شوش خبر داد. صادق جعفری چگنی در گفتگو با مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، گفت: پس از اطلاع از اقدام چند نفر به راهزنی و سرقت اموال کامیون‌ها به صورت مسلحانه در مسیر جاده شوش- اهواز، دستورات قضایی اولیه جهت  شناسایی و دستگیری عاملین صادر شد.
وی ادامه داد: پس از شناسایی با اقدامات ضربتی پلیس آگاهی استان، شب گذشته چند نفر از عوامل دستگیر شدند و خودروی مورد استفاده و اموال مسروقه در یکی از شهرستان‌های همجوار مرکز استان کشف شد.
جعفری چگنی گفت: تحقیقات اولیه مقدماتی در خصوص این پرونده در دادسرای مرکز استان در حال انجام است.
دادستان مرکز استان خوزستان ضمن تاکید بر برخورد قاطع با هرگونه اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه، گفت: برخورد با جرائم خشن و مسلحانه، از اولویت‌های دادگستری استان است و  قطعا  عاملین این جرائم، اشد مجازات در کیفرخواست برای آنان از دادگاه تقاضا خواهد شد.