مقتدایی : مردم برای مجلس اقدام به انتخاب فرد اصلح کنند / در خوزستان یک روز بدون برنامه هم نداریم

استاندار خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم نیازسنجی در تعیین سهمیه استان در کمیسیون‌های مجلس و گستردگی آن تاکید و خاطرنشان‌کرد: استان استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید به مردم شناساندن شود. نباید در زمان انتخابات فضا به افرادی داده شود که در هر جایگاهی به خود اجازه کاندیداتوری می‌دهند. لازم […]

استاندار خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم نیازسنجی در تعیین سهمیه استان در کمیسیون‌های مجلس و گستردگی آن تاکید و خاطرنشان‌کرد: استان استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید به مردم شناساندن شود. نباید در زمان انتخابات فضا به افرادی داده شود که در هر جایگاهی به خود اجازه کاندیداتوری می‌دهند. لازم است نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های مدون خود را در بخش‌های مختلف و به صورت محوری تعیین و به مردم ارایه دهند و مردم با توجه به نیاز استان اقدام به انتخاب فرد اصلح کنند.

13940429000700_PhotoA

وی افزود: از ابتدای استقرار ما در استان فضا برای کارکردن سنگین بود و با این فضا هر کسی حاضر به پذیرش مسئولیت نبود اما از ابتدا نگاه ما به انجام کار در راستای رضایت الهی بود و قطعا عنایت الهی در انجام امور ما را یاری کرده است.در چنین شرایطی که موجب خستگی روحی مدیریتی می‌شود و در شرایط بی‌پولی و مشکلات اقتصادی بیکاری و غیره، فضای کار برای ما به وجود آمد.استاندار خوزستان تصریح‌کرد: کار ما در خوزستان به گونه‌ای است که یک روز بدون برنامه هم نداریم و این در حالی است که همه برنامه‌ها بدون نقدینگی در حال اجرا است. اگر مدیران اجرایی استان خوب کار کنند زمینه خلق شرایط جدید فراهم می‌شود. استعدادهای موجود در استان بسیار زیاد و فرصت‌های نهفته فراوانی وجود دارد که لازم است این فرصت‌ها احیا شود.وی گفت:‌ سهمیه خوزستان در مجلس شورای اسلامی 18 نماینده است که با بهره‌مندی از این ظرفیت می‌توان موجب توسعه استان شد.مقتدایی خاطرنشان‌کرد: استان خوزستان جایگاه ارزشمندی در بخش‌های بنادر و کشتی‌رانی، کشاورزی، سرمایه‌گذاری و تبادلات مرزی و ظرفیت‌های دیگری دارد که لازم است کلیاتی از سیمای آینده استان تهیه شود.