آیةالله شفیعی :باید ماه رمضان در ادارات مشهود و محسوس باشد

در نشست شورای اداری استانداری آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان خطاب به مدیران و مسئولان استان گفت :باید ماه رمضان در ادارات مشهود و محسوس باشد. نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مدیران ادارات و دستگاه های […]

در نشست شورای اداری استانداری آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان خطاب به مدیران و مسئولان استان گفت :باید ماه رمضان در ادارات مشهود و محسوس باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: باید تلاش کنید که ماه رمضان در ادارات شما، مشهود و محسوس باشد. آیت الله سیدعلی شفیعی در شواری اداری استان خوزستان  اظهارکرد: ماه رمضان دارای برکت، رحمت و مغفرت است. برکت آن در جلسات افطار و مهمانی ها و رحمت آن در جلسات تفسیر قرآن و شب های احیا و دعا است و یقینا با توجه به برکت و رحمت در این ماه، مغفرت نیز می آید.وی تصریح کرد: سال به سال استقبال جوانان از مجالس احیاء، تقوا و برنامه های مذهبی و جلسات سخنرانی بیشتر و بهتر می شود.

8604_690

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کسی تصور نکند که احیاء شعائر مذهبی فقط کار روحانیون، سازمان تبلیغات یا مثلا بخش عقیدتی سپاه است و توجه به این مسایل بر همه لازم و ضروری است.آیت الله شفیعی بیان کرد: مدیران کل سعی کنند وجود و حضور ماه رمضان را در اداره خودشان جا بیاندازند تا هر کس وارد اداره می شود ماه رمضان را ببیند.وی گفت: سفره گسترده ماه رمضان یک فرصت بسیار مقدس و خوبی است؛ ماه رمضان بهترین ماه سال است و این ماه همه چیزش بهتر از اوقات دیگر است.وی تصریح کرد: باید ماه رمضان در ادارات مشهود و محسوس باشد تا خداوند از ما راضی باشد و بیند که ما شکر نعمت هایش را به جا می آوریم.