صف های طولانی مردم اهواز برای خرید آب / بشکه بدست در کرانه کارون!

اینجا اهواز است؛ کوی علوی. صدای ما را از لابلای دبه ها و بشکه های آب می شنوید … در صف های طولانی آب آن هم در کنار رود بزرگ کارون. چرا زنان و مردان و کودکان اهواز باید در کنار کارون این گونه سرگردان یک دبه آب باشند؟ کجایند مدیرانی که در برابر طرح […]

اینجا اهواز است؛ کوی علوی. صدای ما را از لابلای دبه ها و بشکه های آب می شنوید … در صف های طولانی آب آن هم در کنار رود بزرگ کارون. چرا زنان و مردان و کودکان اهواز باید در کنار کارون این گونه سرگردان یک دبه آب باشند؟ کجایند مدیرانی که در برابر طرح های ظالمانه انتقال آب کرخه و کارون سکوت اختیار کرده اند؟

مردم اهواز تا چه زمانی باید تاوان ناکارآمدی مدیران شرکت های آبفا و توزیع اهواز را پرداخت کنند؟ شرکت آبفای اهواز باید توضیح دهد که چرا با وجود دریافت اعتبار مربوط تاکنون اقدام به خریداری ژنراتورهای تولید موقت برق برای تصفیه خانه های شماره ۱ و ۲ اهواز نکرده است؟با توجه به عدم اطلاع رسانی به شهروندان در روز گردوخاک و بی تکلیفی هزاران کارمند، کارگر، دانش آموز، معلم، استاد و دانشجو و برای احترم به شعور مردم اهواز، ضرورت دارد که مدیران شرکت توزیع برق اهواز، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و هواشناسی به دلیل عمل نکردن به تکالیف قانونی خود، حالا که استعفا نمی دهند، عذرخواهی کنند.