4 سوادآموز خوزستانی در پاسخ به پرسش مهر رئیس جمهور ، جز برترین های کشورشدند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهار سواد آموز از استان خوزستان در مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهر رئیس جمهوری رتبه برتر کشوری را دریافت کردند. محمد تقی زاده بیان کرد: مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری ویزه مخاطبان سواد آموزی دوره انتقال در سراسر کشور برگزار شد که خوزستان […]

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهار سواد آموز از استان خوزستان در مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهر رئیس جمهوری رتبه برتر کشوری را دریافت کردند. محمد تقی زاده بیان کرد: مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری ویزه مخاطبان سواد آموزی دوره انتقال در سراسر کشور برگزار شد که خوزستان در بین سایر استان های کشور بیشترین میزان برترین ها را داشته است.

82105415-70783267

وی گفت: این مسابقه در ابتدا در مرحله شهرستانی در خوزستان برگزار شد که 14 هزار سواد آموز شرکت کردند و 219 نفر از این تعداد به مرحله استانی راه یافتند و در نهایت 20 نفر به عنوان برتر استانی به مرحله کشور معرفی شدند. مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: از این تعداد راه یافته به مسابقه کشور چهار نفر از خوزستان به عنوان برتر معرفی شدند. تقی زاده افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ارتقای سطح آگاهی سواد آموزان، کسب مهارت بیشتر در خواندن و نوشتن، شناسایی و کسب استعداد های سواد آموزان، جلب مشارکت سوادآموزان در عرصه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

وی گفت: سواد آموزی به عنوان یک جریان فرهنگی در همه فعالیت های توسعه ای کشور نقش دارد و برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی حول محور شعار امسال یکی از برنامه های سازمان نهضت سواد آموزی است. نام برگزیدگان کشوری شامل آفرین چراغیان از امیدیه،آذر نظری مقدم از بهبهان، و صباح نجفی از رامشیر با موضوع انشاء ‘به نظر شما اجرای توافق هسته ای چه تاثیری در کسب و کار کشور ما دارد؟’ بوده است. همچنین معصومه چاملی از شادگان با موضوع انشای ‘ یکی از نیازهای امروز کشور ما وحدت هر چه بیشتر بین مردم و مسئولان است، پیشنهاد شما برای رسیدن به این هدف چیست؟’ برگزیده کشوری شد. به نفرات برتر از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.