مدیر کل بازرسی استانداری بر تکمیل پروژه های شهرداری کوت عبدا… تاکید کرد

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی استانداری بر تکمیل و تسریع هر چه بیشتر پروژه های شهرداری کوت عبدا… تاکید کرد.مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ، شهردار اهواز و عضو شورا ی شهر اهواز در نشست  مشترکی با عبیات شهردار کوت عبدالله پیرامون رفع موانع اعتباری تکمیل طرح ها و […]

مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی استانداری بر تکمیل و تسریع هر چه بیشتر پروژه های شهرداری کوت عبدا… تاکید کرد.مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ، شهردار اهواز و عضو شورا ی شهر اهواز در نشست  مشترکی با عبیات شهردار کوت عبدالله پیرامون رفع موانع اعتباری تکمیل طرح ها و همچنین جلب مساعدت شهرداری اهواز ، جهت تسریع روند اجرایی و اتمام پروژه های مشترک شهرداری کوت عبدالله و شهرداری اهواز به توافق رسیدند.

9917_648

سیدکریم سید نور مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و مشاور حقوقی استانداری خوزستان در این باره گفت:با توجه به بازدیدی که پیشتر از محل پروژه های مشترک شهرداری صورت گرفته بود و قولهایی که شهردار و اعضای شو.رای شهر اهواز داده بودند سعی بر آن شد تا با تنظیم موافقت نامه ای روند پیشرفت پروژه ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
در این جلسه شهرداری اهواز تکمیل و ساماندهی پروژه های جاده ساحلی . آسفالت مقطع جاده از پشت بیمارستان سینا تا مبدان هادی آباد -تکمیل و آسفالت ادامه پل ششم -اجرای روکش آسفالت خیابان امام علی کوت عبدا… از میدان مرعشی تامیدان امام -تحویل وانتقال اسناد املاک و زمین های شهرداری کوت عبدا… توسط شهرداری اهواز -نصب تصاویر شهدا در ورودی شهر کوت عبدا…-تکمیل ادامه پارک ساحلی شهر کوت عبدا… در امتداد پارک شهر اهواز را به عهده گرفت. تا پس از تصویب در صحن علنی شورای شهر اهواز هرچه سریعتر نسبت به همکاری با شهرداری کوت عبدا.. بر طبق مفاد تفاهم نامه اقدام کند.

گفتنی است ؛ پیش از این مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد و مشاور حقوقی استانداری خوزستان د ر بازدیدی از مسیر پل ششم و جاده ساحلی کوت عبدالله ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه های شهرداری کوت عبدالله بر تلاش برای حل مشکلات اعتباری پروژه هایی که شهر اهواز از آنها متنفع است د و الزام شهرداری اهواز به همکاری با شهرداری کوت عبدا.. تاکید کرده بود