۱۷۷ کلاس درس در خوزستان به بهره‌برداری رسیدند

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح متمرکز ۱۷۷ کلاس درس در خوزستان همزمان با دومین روز دهه فجر خبر داد. محمد سعیدی‌پور در آیین متمرکز بهره‌برداری از ۱۷۷ کلاس درس در خوزستان که امروز (۱۳ بهمن‌ماه) به صورت نمادین در مدرسه خیرساز کوی سیاحی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در یک […]

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح متمرکز ۱۷۷ کلاس درس در خوزستان همزمان با دومین روز دهه فجر خبر داد. محمد سعیدی‌پور در آیین متمرکز بهره‌برداری از ۱۷۷ کلاس درس در خوزستان که امروز (۱۳ بهمن‌ماه) به صورت نمادین در مدرسه خیرساز کوی سیاحی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در یک برنامه سراسری در کشور و همزمان با افتتاح ۹۵۰ فضای آموزشی با حضور رئیس جمهور، در استان خوزستان نیز ۱۷۷ کلاس در قالب ۳۹ فضای آموزشی افتتاح شد.

وی افزود: در حال حاضر در استان خوزستان ۴۶۰ فضای آموزشی با یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در حال ساخت است. در یک سال اخیر نیز بیش از یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس افتتاح شده‌اند. مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس خوزستان گفت: جهاد مدرسه‌سازی در خوزستان روند رو به رشد را طی می‌کند و امیدواریم با ظرفیت خیرین و نهادهای مردمی، شرایط مطلوب را رقم بزنیم. خیرین نقش بسیار مهمی در رفع چالش‌های آموزشی دارند و در یک سال اخیر شاهد رشد مشارکت خیرین مدرسه‌ساز بودیم و مشارکت خیرین از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر، گفت: قطعا یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش خوزستان توجه جدی به مسایل آموزشی و ارتقای نمرات و قبولی کنکور است. امیدواریم با برنامه‌های ده‌گانه تعریف‌شده، این موضوع را در اولویت قرار دهیم. وی افزود: هم چنین تلاش می‌شود به مسایل پرورشی توجه جدی داشته باشیم و دین‌باوری در عمق جان دانش‌آموزان نهادینه شود و با افزایش مهارت‌های زندگی، نسلی تربیت شود که با اطمینان و اعتماد کامل بتوان کشور را به آن‌ها سپرد.