مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان از “سالم صافی” عیادت کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاون مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات خوزستان از سالم الصافی شاعر و مداح اهل‌بیت عیادت کرد. محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل، بهروز جلالی معاون مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاون مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات خوزستان از سالم الصافی شاعر و مداح اهل‌بیت عیادت کرد. محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل، بهروز جلالی معاون مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایران و دبیر کارگروه اجرای آیین‌نامه انجمن‌های ادبی و غلامرضا طریقی دبیر مجمع عمومی انجمن‌های ادبی کشور، شنبه ٢٠ مرداد ماه از سالم الصافی شاعر و مداح اهل‌بیت، در منزل شخصی وی عیادت کردند.

در این دیدار محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از سالم الصافی برای زحماتش در زمینه شعر و مدیحه‌سرایی برای اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، از درگاه خداوند منان برای شفای عاجل وی دعای خیر کرد.لازم به ذکر است، در جشنواره شعر رضوی به زبان عربی یادمان دعبل خزاعی که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد از این شاعر و مداح اهل‌‌بیت تجلیل خواهد شد.