اولین همایش تجلیل از نویسندگان و مولفین فرهنگی شهرستان شادگان برگزار شد

اولین همایش تجلیل از نویسندگان و مولفین فرهنگی شهرستان شادگان برگزار شد. امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲، اولین همایش تجلیل از نویسندگان و مولفین فرهنگی و برگزیدگان جشنواره های علمی استان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شادگان، حداد پور مدیر آموزش وپرورش شادگان، جعفر شویچی مدیر […]

اولین همایش تجلیل از نویسندگان و مولفین فرهنگی شهرستان شادگان برگزار شد. امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲، اولین همایش تجلیل از نویسندگان و مولفین فرهنگی و برگزیدگان جشنواره های علمی استان با حضور دکتر صالح زاده فرماندار شادگان، حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شادگان، حداد پور مدیر آموزش وپرورش شادگان، جعفر شویچی مدیر پژوهش سرای ابن سکیت و جمعی از نویسندگان و مولفین فرهنگی در محل سالن اجتماعات شهید مدرس اداره آموزش وپرورش شادگان برگزار شد.

در ابتدا امیر حداد پور مدیر آموزش وپرورش شادگان ضمن تبریک روز پژوهش به خادمان این عرصه و خوش آمد گویی به حاضرین گفت: تجلیل نویسندگان و مولفین شهرستان اقدام پسندیده ای است که باید به طور حتم این گونه فعالیت ها تداوم یابد.

در ادامه مدیر آموزش وپرورش شادگان مطالبی در رابطه با وضعیت تالیف و تحقیق فرهنگیان و برنامه ها و تلاش های صورت گرفته در این زمینه بیان کردند.

دکتر صالح زاده فرماندار شادگان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهت تدارک و برگزاری این همایش اظهار کرد: تجلیل و تکریم از نویسندگان و مولفین یک وظیفه فرهنگی است که خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره کرده و بر عهده ما گذاشته است.

وی در ادامه افزود: خداوند در قرآن بیان کردند، به کرامت قلم، سوگند می خورد و آیاتی در رابطه با تکریم اهل قلم نازل می کند، این وظیفه را برای ما بسیار سنگین تر و مهم تر می کند.

فرماندار شادگان؛ اعتقاد بنده از برگزاری این چنین برنامه ها نه تنها باعث دلگرمی نویسندگان کهنه کار می شود بلکه زمینه ای برای ایجاد انگیزه و امید در نویسندگان نو قلم (دانش آموزان، نوجوانان) برای حضور در این جایگاه و مقام است.

دکتر صالح زاده گفت:جایگاه شهرستان شادگان در بین استان از نظر وجود مفاخر جایگاه بسیار خوبیست که مسئولین شهرستان باید تمام تلاش خود را برای معرفی این ظرفیت بسیار ارزشمند به جامعه و مسئولین ارشد استانی و کشوری بکار گیرند.

در پایان ضمن تکریم نویسندگان فرهنگی و برگزیدگان جشنواره های علمی با اهدای لوح سپاس، از آثار جدیدالتالیف نویسندگان فرهنگی شهرستان شادگان رونمایی شد.

گفتنی است؛ فرماندار و امام جمعه شادگان از اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان بخاطر برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر نمودند.