رفع مشکلات فعالان اقتصادی در مجتمع تجاری اروند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند از تحقق وعده های این شرکت به فعالان اقتصادی مستقر در مجتمع تجاری اروند، پس از شش سال خبر داد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه اروند ، جبار عبود زاده ضمن اعلام این خبر، افزود: پس از ۶ سال و برگزاری جلسات متعدد […]

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند از تحقق وعده های این شرکت به فعالان اقتصادی مستقر در مجتمع تجاری اروند، پس از شش سال خبر داد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه اروند ، جبار عبود زاده ضمن اعلام این خبر، افزود: پس از ۶ سال و برگزاری جلسات متعدد و تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند؛ مرمت و بازسازی مجتمع تجاری اروند در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تسهیل محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی از مهم ترین دغدغه های این شرکت است، اظهار داشت: طی سالیان گذشته برخی نابسامانی های بازار اروند باعث ایجاد مشکلاتی برای فعالین اقتصادی مستقر در این مرکز تجاری شده بود که با تلاش بسیار و با توجه به رسالت ذاتی این شرکت، موفق به رفع این موانع شدیم.

عبودزاده تصریح کرد: اجرا و بازسازی سقف مجتع تجاری اروند، نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته، لایروبی کلیه آبراه ها و فاضلاب و انعقاد قرارداد با ۲۴۰ نفر از کسبه فعال در این مجتمع تجاری؛ ازجمله موارد مهمی بود که شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند پس از ۶ سال موفق به رفع آنها شد.

مجتمع تجاری اروند( کنزالمال) از مقاصد خرید منطقه آزاد اروند محسوب می شود. این بازار تنوع بی‌نظیری از کالاهای مختلف را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند و به همین خاطر موردتوجه گردشگران قرار گرفته است.