آیت الله حیدری : بکارگیری نیروهای بومی منطقه‌ای، اولویت استخدام‌ها باشد

بهره برداری و تولید شکر مربوط به کشت بهاره چغندرقند در شرکت قند خاورمیانه شوش، با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، محسن هویزه، فرماندار شوش، اعضای شورای شهر، مدیران و کارمندان این کارخانه دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد. آیت‌الله حیدری ضمن عرض تبریک به این مناسبت بیان […]

بهره برداری و تولید شکر مربوط به کشت بهاره چغندرقند در شرکت قند خاورمیانه شوش، با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، محسن هویزه، فرماندار شوش، اعضای شورای شهر، مدیران و کارمندان این کارخانه دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

آیت‌الله حیدری ضمن عرض تبریک به این مناسبت بیان داشت: زنده نگاه داشتن و توسعه ظرفیت های صنعتی موجود در منطقه، نخستین گام در جهت کاهش مشکلات و در راس آنها بیکاری است. بیکاری، معیشت مردم را مورد هدف قرار میدهد و اگر معیشت تهدید شود، تهدیدات به تمام ابعاد اقتصادی، امنیتی، اعتقادی، فرهنگی و … سرایت میکند.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی چه دولتی و چه خصوصی باید به فکر معیشت مردم باشند و با انجام کارشناسی‌های مورد نیاز، محیط را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال مهیا کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: شرکت‌های صنعتی و کشاورزی علاوه بر طرح‌های توسعه، باید به فکر آموزش نیروهای متخصص بومی و منطقه ای باشند چراکه این شکل از آموزش، بهترین خدمت به مردم خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی در صورتی که بخواهند به واحد‌های صنعتی و کشاوری در جهت توسعه تسهیلات بدهند و به آنها در انجام پروژه ها کمک کنند، شروطی را هم بر آنها تحمیل کنند و اولین شرط، اولویت  بکارگیری نیروها، با نیروهای بومی منطقه‌ای باشد. چرا که این امر به سود کل کشور از تمام جهات است.

آیت‌الله حیدری، در پایان ضمن تشکر از مدیران و کارمندان شرکت، از همگی خواست، در صورت بروز مشکلات، با شکیبایی و تدبر با امور برخورد کنند و به اهداف بالا که همان توسعه اقتصادی و پیروزی ملی است، فکر کنند و در آن راستا قدم بردارند.