نماینده شوش : روند واگذاری قطعی مالکیت شرکت نیشکر هفت‌تپه تسریع شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع روند واگذاری قطعی مالکیت نیشکر هفت تپه شد و گفت: مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود. محمد کعب عمیر گفت: در دیدار با وزیر اقتصاد و همچنین نشست اخیر مجمع نمایندگان خوزستان با معاون اول رئیس جمهور […]

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع روند واگذاری قطعی مالکیت نیشکر هفت تپه شد و گفت: مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود.
محمد کعب عمیر گفت: در دیدار با وزیر اقتصاد و همچنین نشست اخیر مجمع نمایندگان خوزستان با معاون اول رئیس جمهور یکی از موضوعاتی که مطرح شد، انتقال مالکیت قطعی شرکت نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان بود.

به گفته او این روز‌ها شرکت هفت‌تپه روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار بسیار خوب و درستی بوده است.

کعب عمیر گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس می‌گوید: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای اینکه شاهد روز‌های طلایی در شرکت نیشکر هفت تپه باشیم و همچنین خاطرات تلخ گذشته این شرکت فراموش شود از دولت انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر با واگذاری قطعی مالکیت این مجموعه بزرگ به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.