فرماندار باوی : مطالبات و مشکلات شهر شیبان تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

فرماندار باوی : مطالبات و مشکلات شهر شیبان تا حصول نتیجه پیگیری می شود احمد رضا صفری فرماندار شهرستان باوی بعداز ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ به همراه شحیطاط مشاور جوان فرماندار با اهالی شهر شیبان دیدار کردند و به بررسی مشکلات فراروی اهالی این کوی پرداختند. صفری فرماندار شهرستان باوی :مشکلات شیبان تا حصول […]

فرماندار باوی : مطالبات و مشکلات شهر شیبان تا حصول نتیجه پیگیری می شود احمد رضا صفری فرماندار شهرستان باوی بعداز ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ به همراه شحیطاط مشاور جوان فرماندار با اهالی شهر شیبان دیدار کردند و به بررسی مشکلات فراروی اهالی این کوی پرداختند.

صفری فرماندار شهرستان باوی :مشکلات شیبان تا حصول نتیجه پیگیری می شود. کم کاری از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست.مسئولان باید خود را مسئول و خدمتگزار مردم بدانند و از هیچ مسئول و مدیری بهانه‌تراشی برای شانه خالی کردن از زیربار مسئولیت و حل مشکلات مردم پذیرفتنی نیست.

فرماندار باوی ادامه داد: بنابراین پیگیری تا حصول نتیجه و درنهایت مشکلات مردمی باید سرلوحه کار تمام اعضای شورای اداری در شهرستان باوی باشد و مسائل مهمی که با زندگی مردم شهر شیبان سروکار دارد در اولویت کاری قرار گیرد و نظارت بر پیگیری و حل دغدغه مردم به عنوان یک موضوع اساسی کاری با جدیت دنبال می‌شود.

صفری بیان کرد: مطالبه و دغدغه ساکنان شهر شیبان که سال‌های سال بدون هیچ اقدامی مغفول مانده، یک انتظار به حق است و نباید مدیران متولی در این بخش خود را مبرا از دغدغه مردم بدانند و ضرورت دارد تا شهرداری ،آبفا و سازمان برق درباره انتظارات مردم این منطقه حساسیت ویژه داشته باشند.

ارائه راهکارها،نیازمندی ها و بیان مشکلات مردم شیبان از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود