امام جمعه خرمشهر نسبت به بی‌توجهی به خدمات شهری این شهر هشدار داد

امام جمعه خرمشهر نسبت به بی‌توجهی به خدمات شهری این شهر هشدار داد و گفت: مردم از دولت انقلابی توقع دارند با قید فوریت به مسایل و مشکلات خرمشهر رسیدگی کند. حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز جمعه با انتشار ویدیویی در فضای مجازی بیان کرد: همچنان شاهد دست از کار کشیدن کارگران شهرداری و به دنبال […]

امام جمعه خرمشهر نسبت به بی‌توجهی به خدمات شهری این شهر هشدار داد و گفت: مردم از دولت انقلابی توقع دارند با قید فوریت به مسایل و مشکلات خرمشهر رسیدگی کند. حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز جمعه با انتشار ویدیویی در فضای مجازی بیان کرد: همچنان شاهد دست از کار کشیدن کارگران شهرداری و به دنبال آن اختلال در خدمات‌رسانی به مردم هستیم و شهرداری مدعی است که توان پرداخت حقوق و خدمات شهری را ندارند لذا مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی باید فکری به حال مردم کنند.

وی با بیان اینکه منشاء مشکلات شهرداری به مردم ارتباطی ندارد افزود: مردم عوارض را به شهرداری پرداخت می‌کنند و توقع دارند دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل شهرداری به مردم خدمات بدهند بنا بر این مسوولان باید به فکر رفع مشکلات این شهر باشند.حجت‌الاسلام عادل‌پور ادامه داد: مسایل و مشکلات شهرستان خرمشهر راه حل دارد، اگر مسوولان برای رفع آن اراده کنند به خصوص با اعتبارات مربوط به شهرداری می‌توانند آن را مطالبه و وصول کرد.

وی گفت: ادارات، نهادها و شهرداری‌هایی که از شهرداری خرمشهر وام گرفتند باید برای بازپرداخت آن تعجیل کنند.حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه منطقه آزاد اروند نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد، افزود:بخش بزرگی از درآمد و اعتبارات شهرداری به واسطه وجود منطقه آزاد اروند و اعمال معافیت‌ها کاهش یافته لذا منطقه آزاد باید در کنار مردم و کارگران خدوم شهرداری خرمشهر باشد.وی بیان کرد: همچنین شرکت‌های بزرگ قدرتمند با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی که دارند باید معین شهرداری خرمشهر باشند بنا بر این درخواست ما از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی این است اعتبارات حق آلایندگی و ارزش افزوده به موقع پرداخت کنند تا مشکلات شهرداری خرمشهر حل و فصل شود.

گفتنی است در چند روز گذشته کارکنان خدماتی شهرداری خرمشهر به دلیل پرداخت نشدن حقوق سه ماه خود، دست از کار کشیده که این مساله موجب انباشته شدن زباله‌ها در سطح این شهر شده است. شهردار خرمشهر نداشتن توان مالی را عامل پرداخت نشدن حقوق کارگران این شهرداری بیان کرده است.