۷،۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمران شهری شادگان هزینه شد

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمران شهری شامل زیرسازی و آسفالت معابر در شادگان هزینه شد. امید صبری پور روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح های عمرانی شهری افزود: این اعتبار برای آسفالت و زیرسازی منطقه چومه سید علوان، خیابان ولایت، منطقه ایثارگران،کوی عبودی و […]

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمران شهری شامل زیرسازی و آسفالت معابر در شادگان هزینه شد. امید صبری پور روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح های عمرانی شهری افزود: این اعتبار برای آسفالت و زیرسازی منطقه چومه سید علوان، خیابان ولایت، منطقه ایثارگران،کوی عبودی و نقاط پراکنده شهر شادگان به طول ۶ هزار ۶۵۰ مترمربع به همراه اجرای جدول و کانیو هزینه شده است.

وی اظهار داشت: اعتبار این طرح ها از محل ارزش افزود شهرداری شادگان تامین و هزینه شد.صبری پور همچنین از آغاز عملیات جابجایی شبکه برق ورودی شادگان در میدان بسیج خبر داد و گفت: این طرح به منظور عملیات تعریض جاده ورودی شادگان اجرا می شود.سرپرست فرمانداری شادگان گفت:۶ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری شادگان و ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان برق خوزستان برای این طرح پیش بینی شده است.شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.