شهردار جدید اهواز: تمام تجربیات خود را برای پیشرفت اهواز به کار خواهم برد

شهردار منتخب شهر اهواز گفت: شهر اهواز مملو از مسائل و مشکلاتی است که با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهر، شرایط فعلی مردم زیبنده نیست. رضا امینی در جلسه شورای شهر اهواز، اظهار داشت: استان خوزستان دارای یک موقعیت استراتژیک و مهم در کشور و منطقه است که همین مسئله باعث شده نگاه […]

شهردار منتخب شهر اهواز گفت: شهر اهواز مملو از مسائل و مشکلاتی است که با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهر، شرایط فعلی مردم زیبنده نیست. رضا امینی در جلسه شورای شهر اهواز، اظهار داشت: استان خوزستان دارای یک موقعیت استراتژیک و مهم در کشور و منطقه است که همین مسئله باعث شده نگاه مردم، حاکمیت و مسئولین به این استان نگاه ویژه‌ای باشد که مسائل موجود در این استان، جزء مسائل اصلی کشور مطرح می‌شود. وی افزود: شهر اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان، با دارا بودن منابع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ویژه در کانون توجه‌های داخلی و خارجی است که داشتن ظرفیت‌های مردمی از قبیل مردمان خونگرم و مهمان‌نواز ، داشتن سابقه تاریخی و ارزشی و جاذبه های گردشگری و دفاع مقدس از جمله دیگر پتانسیل‌های غنی این شهر است.

شهردار منتخب اهواز تصریح کرد: افتخار خدمت به مردم اهواز در سمت شهرداری این کلانشهر یک بار سنگین و بسیار پرارزش است که امروز با اعتماد اعضای شورای شهر بر دوش من نهاده شد و من امیدوارم با استفاده از تجربیات اندکم در شهرداری منطقه ۸ اصفهان و آگاهی از مهمترین و چالش‌های اصلی شهری اهواز، پاسخی مناسب به اعتماد شورای شهر دهم. امینی در خصوص تجربه کاری خود بیان داشت: در طول دوران خدمتم در شهر اصفهان به من در حساسیت موقعیت، شهرداری منطقه ۸ که جزو پرچالش ترین و پرمسئله ترین منطقه شهری اصفهان بود، محول شد و توانستم با اتکا به همراهی مردم و مدیران منطقه، پروژه‌ها و طرح‌های موفقی را به اجرا آورم که همین موضوع سبب شد بنده را برای شهر پرچالش‌تر و پرمسئله‌تر اهواز پیشنهاد دهند.وی ادامه داد: حل مسائل شهری اهواز با استفاده از ظرفیت‌های این شهر با مدیریت جهادی امکان پذیر است ولی نیاز به ابزار دیگر و مهمی دارد که همان انسجام وحدت و همدلی میان مسئولین شهری و شهروندان است.