مدافع آلمان باقی مسابقات را از دست داد

شکودران مصطفی مدافع تیم ملی فوتبال آلمان به دلیل مصدومیت در جریان دیدار برابر الجزایر، باقی مسابقات جام جهانی 2014 را از دست داد.به گزارش ساکرنت، این بازیکن 22 در جریان برتری 2 بر یک آلمان مقابل الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، از ناحیه عضله پا دچار آسیب دیدگی شد. وی در […]

شکودران مصطفی مدافع تیم ملی فوتبال آلمان به دلیل مصدومیت در جریان دیدار برابر الجزایر، باقی مسابقات جام جهانی 2014 را از دست داد.به گزارش ساکرنت، این بازیکن 22 در جریان برتری 2 بر یک آلمان مقابل الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، از ناحیه عضله پا دچار آسیب دیدگی شد.

81222218-5797294

وی در این دیدار که سومین بازی او در جام جهانی بود به دلیل سرماخوردگی متس هاملز، به جای وی وارد میدان شده بود ولی فقط 70 دقیقه بازی کرد.یوآخیم لوو سرمربی تیم آلمان در این باره گفت: یکی از عضلات پای او دچار پارگی شده است. فکر نمی کنم بتواند دوباره در این جام بازی کند. او قطعا دو تا سه هفته غایب خواهد بود.بدین ترتیب لوو باید دوباره چینش خط دفاعی خود را برای بازی یک چهارم نهایی با فرانسه تغییر بدهد.از این نظر فیلیپ لام کاپیتان تیم آلمان که در 50 دقیقه پایانی دیدار مقابل الجزایر جایگزین مصطفی شده بود، در صورت آماده نبودن متس هاملز، یکی از گزینه ها است.