استقلال ملاثانی سال ۱۴۰۲ را با یک تساوی به پایان بُرد

دربی فوتبال خوزستان در لیگ یک ایران در آبادان با تساوی به پایان رسید.نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۹۰ از شکست گریخت. استقلال ملاثانی سال ۱۴۰۲ را با یک تساوی به پایان بُرد. دربی فوتبال خوزستان در لیگ یک ایران با تساوی به پایان رسید.دربی فوتبال خوزستان در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ […]

دربی فوتبال خوزستان در لیگ یک ایران در آبادان با تساوی به پایان رسید.نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۹۰ از شکست گریخت. استقلال ملاثانی سال ۱۴۰۲ را با یک تساوی به پایان بُرد.

دربی فوتبال خوزستان در لیگ یک ایران با تساوی به پایان رسید.دربی فوتبال خوزستان در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه بین دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوش ملاثانی در آبادان برگزار شد.

یاران سیاوش اکبرپور که با ارائه یک بازی جذاب و دیدنی بر حریف چیره شده بودند اولین گل خود را در دقیقه ۵۴ توسط مومنی وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کردند .

در حالی که بازی با یک گل به سود ملاثانی رو به پایان بود اما پس از اخراج امید صیدالی و ۱۰ نفره شدن آبی پوشان ملاثانی رضایی در دقیقه ۹۰ گل تساوی را برای نفت به ثمر رساند تا بازهم دربی خوزستانی ها علیرغم برتری و شایستگی آبی پوشان ملاثانی با نتیجه مساوی به پایان برسد

با این تساوی نفت مسجدسلیمان ۴۶ امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند. همچنین در حال حاضر استقلال ملاثانی ۲۸ امتیازی است.

لازم به یادآوری است این دومین بازی خانگی استقلال آبی پوش ملاثانی در نیم فصل دوم می باشد که بدلیل مشکل روشنایی ورزشگاه تختی اهواز در شهر دیگری برگزار می گردد.