دو طلا و یک نقره حاصل کار فرنگی کاران ایرانی

«حسین نوری» نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم و «بهنام مهدی زاده» نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از آن خود کردند و در وزن ۷۷ کیلوگرم «محمدعلی گرایی» به مدال نقره رسید. رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است.در فینال […]

«حسین نوری» نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم و «بهنام مهدی زاده» نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از آن خود کردند و در وزن ۷۷ کیلوگرم «محمدعلی گرایی» به مدال نقره رسید. رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است.در فینال وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دیدار نهایی برابر سومیو از ژاپن ۳ بر صفر پیروز شد و به مدال طلای آسیا رسید. نوری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس چهار بر صفر الطالبی از عراق را شکست داد.

وی در نیمه نهایی نیز پنج بر صفر فی پنگ دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از چین را شکست داد و راهی فینال شد.در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز مهدی‌زاده در دیدار نهایی برابر عبدالله یف از ازبکستان با نتیجه سه بر یک پیروز شد و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت. مهدی‌زاده پیش از این در دور نخست ۹ بر صفر سونودا از ژاپن را شکست داد و در ادامه نیز پنج بر صفر از سد ناوین از هند گذشت. وی در نیمه نهایی نیز ۶ بر ۴ ین از چین را شکست داد و به فینال رسید.محمد علی گرایی در فینال وزن ۷۷ کیلوگرم دارنده مدال برنز جهان مقابل یانگ از چین با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید. گرایی پیش از این در دور نخست یرلیژکوف قهرمان آسیا از قزاقستان را ۳ بر صفر برد سپس برابر احمدف از تاجیکستان ۸ بر صفر پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی نیز ۸ بر صفر یومیدا از ژاپن را برد و به فینال رسید.