نفت تهران آسیایی شد/ چهارمین سهمیه ایران را منصوریان گرفت

تیم فوتبال نفت تهران با شکست دادن الجیش قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.نفت تهران چهارمین سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. این تیم با نتیجه یك بر صفر الجیش قطر را شكست داد و راهی مرحله گروهی شد. نفت تهران كه در لیگ برتر ایران وضعیت خیلی خوبی دارد […]

تیم فوتبال نفت تهران با شکست دادن الجیش قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.نفت تهران چهارمین سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. این تیم با نتیجه یك بر صفر الجیش قطر را شكست داد و راهی مرحله گروهی شد. نفت تهران كه در لیگ برتر ایران وضعیت خیلی خوبی دارد و یكی از مدعیان اصلی قهرمانی است، برای اولین بار در تاریخ 64 ساله خود به لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نفتی ها در بازی با الجیش، عملكرد خوبی داشتند و به خوبی توانستند این بازی را مدیریت كنند. این مسابقه در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیمم منصوریان اما در نیمه دوم بهتر كار كرد. نفتی‌ها در دقیقه 50 با ضربه سر امیرارسلان مطهری به گل رسیدند و این گل را تا پایان مسابقه حفظ كردند.نفت تهران كه طرفدار زیادی ندارد، برای این مسابقه توانسته بود تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بكشاند. علیرضا منصوریان سرمربی نفت پیش از این دیدار از همه اهالی فوتبال خواسته بود كه به این مسابقه نگاه فراباشگاهی داشته باشند و برای كم نشدن سهمیه های آسیایی ایران، نفت را حمایت كنند. همین اتفاق هم افتاد و بیش از 5 هزار تماشاگر برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه آزادی رفتند.با این برد نفت تهران در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا حریف پاختاكور ازبكستان، العین امارات و الشباب عربستان شد.