تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، برابر حریفان خود به تساوی رسیدند.

تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، برابر حریفان خود به تساوی رسیدند.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،در آغاز هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز (یکشنبه) چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شد. در یکی از این دیدارها و در تهران، نفت میزبان فولادخوزستان بود که جدال این […]

تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، برابر حریفان خود به تساوی رسیدند.به گزارش خبرنگار ورزشی عصرما،در آغاز هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز (یکشنبه) چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شد.

81772

در یکی از این دیدارها و در تهران، نفت میزبان فولادخوزستان بود که جدال این دو مدعی در پایان برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.ابتدا آرش افشین با یک گل فولاد را پیش انداخت و در ادامه رضا نوروزی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی به ثمر رساند. در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و در پایان، این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.فولاد با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول قرار گرفت. نفت هم با ۴۸ امتیاز در رده سوم باقی ماند.در یکی دیگر از دیدارهای امروز، استقلال خوزستان در خانه به مصاف داماش گیلان رفت و در پایان با تساوی یک بر یک برابر حریف شمالی خود متوقف شد. امین متوسل‌زاده در دقیقه ۷۰ گل گیلانی‌ها را به ثمر رساند و در ادامه موسی کولیبالی در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاند.

داماش با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و در مکان دوازدهم جدول ایستاد. استقلال خوزستان هم به امتیاز ۲۹ رسید و به مکان دهم جدول راه یافت.