بوستانی : نباید ژاپن را دست ‌کم بگیریم/ ایران خط حمله قوی‌ای دارد

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدیر فنی استقلال ملاثانی گفت: ایران در خط حمله واقعا قوی است و اگر از ژاپن گل نخوریم، گل خواهیم زد و به بازی بعد راه پیدا می کنیم.کریم بوستانی در گفت و گویی اظهارکرد: ایرانی از یک بازی بسیار سخت با سوریه به دیدار با ژاپن رسیده […]

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و مدیر فنی استقلال ملاثانی گفت: ایران در خط حمله واقعا قوی است و اگر از ژاپن گل نخوریم، گل خواهیم زد و به بازی بعد راه پیدا می کنیم.کریم بوستانی در گفت و گویی اظهارکرد: ایرانی از یک بازی بسیار سخت با سوریه به دیدار با ژاپن رسیده است. سوریه یک تیم فیزیکی بود که با جذب یک مربی بزرگ، برای تیم ملی ایران مشکل ساز شد. می‌توانستیم در همان نیمه اول بازی دو سه گل به سوریه بزنیم تا با خیال راحت به بازی ادامه دهیم اما متاسفانه بازی گره خورد و بازیکنان نتوانستند تاکتیک مدنظر آقای قلعه نویی را در زمین اجرا کنند و شرایط بسیار سخت شد. در نیمه دوم نیز با اخراج طارمی کار سخت‌تر شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نهایت بازی را بردیم و به دیدار با ژاپن رسیدیم. ژاپن تیم بزرگی است و البته ایران هم تیم بزرگی دارد. در مجموع شرایط این تورنمنت سخت است و هیچ کسی انتظار نداشت تیم های درجه سه آسیا در این تورنمنت مقابل تیم های بزرگ نتیجه بگیرند. به هر حال نباید ژاپن که تیم بزرگی است را دست کم بگیریم.مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید با یک تاکتیک بسیار خوب و هجومی، ابتدا گل نخوریم و بعد هم اقدام به گلزنی کنیم تا با غلبه بر ژاپن به مرحله بعد برسیم.

وی ادامه داد: فاصله زمانی بازی سوریه تا ژاپن خیلی کم است و فقط می‌توان ریکاوری کرد و باید از نظر روحی روانی بازیکنان را برای بازی مهم با ژاپن آماده کرد تا ببریم. اگرچه طارمی را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در نسل جدید نداریم اما سردار آزمون، محبی، قایدی و انصاری‌فر را داریم. ایران در خط حمله واقعا قوی است و اگر از ژاپن گل نخوریم، گل خواهیم زد و به بازی بعد راه پیدا می کنیم.