اولین دوره رکوردگیری استعدادهای برتر تیراندازی استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

اولین دوره رکوردگیری استعدادهای برتر تیراندازی استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، اولین دوره از رکوردگیری استعدادهای برتر تیراندازی استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. در این رکوردگیری که با استقبال خوبی از سوی تیراندازان نوجوان استان مواجه شد، استعدادهای برتر تیراندازی رده سنی متولد ۱۳۸۵/۱۰/۱۰ لغایت […]

اولین دوره رکوردگیری استعدادهای برتر تیراندازی استان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، اولین دوره از رکوردگیری استعدادهای برتر تیراندازی استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این رکوردگیری که با استقبال خوبی از سوی تیراندازان نوجوان استان مواجه شد، استعدادهای برتر تیراندازی رده سنی متولد ۱۳۸۵/۱۰/۱۰ لغایت ۱۳۸۸/۱۰/۱۱ از سرتاسر استان با هم به رقابت پرداخته و ضمن ثبت رکوردهای خود، نفرات برتر هر ماده از این مرحله شناسایی شدند.
این دوره از رکوردگیری در دو ماده تفنگ و تپانچه بادی و با حضور دختران و پسران در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار گردید و تا زمان معرفی نفرات اصلی جهت مسابقات چهارمین المپیاد استعدادهای برتر، رکوردگیری در چند مرحله دیگر انجام خواهد شد و پس از تکمیل تیم ها در مواد مختلف، اسامی نفرات برتر این مسابقه اعلام خواهند شد.
شایان ذکر است که در پایان این دوره از مسابقات، نفرات برتر به عنوان تیم تیراندازای نوجوانان استان در رقابتهای چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشوری اعزام خواهند شد. ‌‌‌‌