فریسات: به دنبال شکست مس کرمان و صعود در جام حذفی هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مس کرمان یک تیم لیگ برتری است ولی ما با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم و می‌خواهیم دست پر خارج شویم.عزیز فریسات در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در جام حذفی، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان ما روز به روز بهتر […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مس کرمان یک تیم لیگ برتری است ولی ما با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم و می‌خواهیم دست پر خارج شویم.عزیز فریسات در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان در جام حذفی، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان ما روز به روز بهتر می‌شوند. تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است اما واقعیت این است که شرایط تیم ما پس از جدایی ۱۳ بازیکن تغییر کرد و دچار مشکلاتی شدیم. به هر حال اگر بزرگ‌ترین تیم لیگ برتری هم باشی، وقتی این تعداد بازیکن جدا شوند، طبیعتاً شرایط سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجا که تیم ما شرایط مالی‌اش مثل سایر تیم‌ها نیست و مانند آن‌ها هزینه نکرده‌ایم، مشکلات مالی دامن‌گیرمان شده است. هر چند که باید از آقای علاق‌بند مدیرعامل باشگاه که با تمام وجود و یک‌تنه به دنبال حل مشکلات مالی تیم است، قدردانی کنم. با این تفاسیر تلاش ما این بوده است که شرایط را مدیریت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: ما همچنان به دنبال این هستیم که مشکلات مالی تیم حل شود و آقای علاقبند نیز بسیار پیگیر است که این مشکلات حل شود ولی این انتظار را از مسئولان داریم که به کمک استقلال ملاثانی بیایند. ملاثانی یک منطقه محروم است و انتظار داریم که دست جوانان تیم ما را بگیرند. امیدوارم شرایطی فراهم شود که یک فوتبالیست بتواند از طریق همین فوتبال امورات خود را بگذراند. در استان خوزستان شرکت‌های زیادی داریم که می‌توانند ۱۰ تیم مثل استقلال ملاثانی را اداره کنند و احتیاج داریم که مسئولان به کمک ورزش و جوانان بیایند تا جوانان به سمت دیگری نروند. صد درصد جوانی که بیکار باشد و نتواند امورات زندگی خود را بگذراند به سمت راه‌های دیگر منحرف می‌شود. خواهش من از مسئولان استان از جمله نمایندگان و استاندار این است که از شرکت‌ها بخواهند در بحث اسپانسری به تیم‌ها کمک کنند.

فریسات درباره بازی با مس کرمان نیز گفت: مس کرمان یک تیم لیگ برتری است ولی ما با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم و می‌خواهیم دست پر خارج شویم. دوست داریم هواداران‌مان نیز از این تیم مردمی حمایت کنند. برای بازی فردا چند مصدوم داریم که امیدوارم به شرایط بازی برسند.

وی در پایان نیز عنوان کرد: در بازی قبلی در لیگ یک توانستیم چادرملو را که هزینه هنگفتی داشته است، از پیش رو برداریم و خوشبختانه موقعیت‌های خوبی در این دیدار برای گلزنی داشتیم اما آقای اخباری بعد از این بازی صحبت‌هایی داشت که درست نبود، البته شاید خیلی از مربی‌ها بعد از باخت نتیجه را به سمت مسائل دیگری سوق دهند که به نظر من این کار درست نیست و باید یاد بگیریم روزی که می‌بریم خوشحال باشیم و روزی هم که می‌بازیم تلاش کنیم در ادامه این نتیجه را به برد تبدیل کنیم.